Riscaldatore di ventilazione

Descrizzione corta:

Migliurate a sicurezza è l'efficienza in u vostru ambiente criogenicu cù u riscaldatore di ventilazione HL Cryogenics. Cuncipitu per una facile installazione nantu à i scarichi di i separatori di fase, questu riscaldatore impedisce a furmazione di ghiaccio in e linee di ventilazione, eliminendu a nebbia bianca eccessiva è riducendu i periculi potenziali. A contaminazione ùn hè mai una bona cosa.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Applicazione di u produttu

U Riscaldatore di Ventilazione hè un cumpunente essenziale per i sistemi criogenichi, cuncipitu per impedisce a furmazione di ghiaccio è i blocchi in e linee di ventilazione. Impedisce chì questu accada à i Tubi Isolati à u Vuoto (VIP) è i Tubi Isolati à u Vuoto (VIH) riducerà drasticamente i costi di manutenzione. U sistema funziona à meraviglia, indipendentemente da quantu alta sia a pressione.

Applicazioni chjave:

  • Sfiatu di i serbatoi criogenichi: U riscaldatore di sfiatu impedisce l'accumulu di ghiaccio in e linee di sfiatu di i serbatoi criogenichi, assicurendu una sfiatu sicura è efficiente di i gas, è riduce i danni à qualsiasi tubu isolatu sottu vuoto o tubo isolatu sottu vuoto.
  • Spurgu di u Sistema Criogenicu: U Riscaldatore di Sfiatu impedisce a furmazione di ghiaccio durante u spurgu di u sistema, assicurendu a rimuzione cumpleta di i contaminanti è impedisce l'usura à longu andà di qualsiasi Tubu Isolatu à u Vuotu o Tubu Isolatu à u Vuotu.
  • Scaricu di l'apparecchiatura criogenica: Assicura un funziunamentu affidabile di l'apparecchiatura criogenica è furnisce una prutezzione di longa durata per u vostru tubu isolatu à u vuoto è u vostru tubu isolatu à u vuoto.

E valvole rivestite à vuoto, i tubi rivestiti à vuoto, i tubi rivestiti à vuoto è i separatori di fase di HL Cryogenics sò trattati attraversu una seria di prucessi estremamente rigorosi per u trasportu di ossigenu liquidu, azotu liquidu, argon liquidu, idrogenu liquidu, eliu liquidu, LEG è LNG. HL

Riscaldatore di ventilazione

U Riscaldatore di Ventilazione hè specificamente cuncipitu per l'installazione à l'uscita di i separatori di fase in i sistemi criogenici. Riscalda efficacemente u gas ventilatu, impedendu a furmazione di brina è eliminendu u rilasciu di nebbia bianca eccessiva. Questu approcciu proattivu migliora significativamente a sicurezza è l'efficienza operativa di u vostru ambiente di travagliu. U sistema funziona ancu accantu à un Tubu Isolatu à u Vuotu è un Tubu Isolatu à u Vuotu.

Vantaghji chjave:

  • Prevenzione di u ghjacciu: Impedisce l'accumulazione di ghjacciu in e linee di ventilazione, assicurendu u funziunamentu affidabile è cuntinuu di u vostru sistema di ventilazione criogenica. Questu allunga ancu a durata di vita è migliora e prestazioni generali di l'apparecchiature associate, cum'è i tubi isolati à u vuoto (VIP) è i tubi flessibili isolati à u vuoto (VIH).
  • Sicurezza Migliorata: Impedisce a nebbia bianca, chì riducerà l'accidenti in u locu di travagliu.
  • Migliurata a Percezione Publica: Riduce a preoccupazione publica inutile è i periculi percepiti eliminendu a scarica di grandi quantità di nebbia bianca, chì pò esse allarmante in i spazii publichi.

Caratteristiche è specifiche principali:

  • Custruzzione durevule: Fabbricata cù acciaio inox 304 di alta qualità per a resistenza à a corrosione è l'affidabilità à longu andà.
  • Cuntrollu precisu di a temperatura: U riscaldatore elettricu offre paràmetri di temperatura regulabili, chì vi permettenu di ottimizà e prestazioni in basa à u fluidu criogenicu specificu è à e cundizioni ambientali.
  • Opzioni di putenza persunalizabili: U riscaldatore pò esse persunalizatu per risponde à e specifiche di tensione è putenza di a vostra struttura.

Sè avete altre dumande o richieste, ùn esitate micca à cuntattà HL Cryogenics.

Infurmazioni nantu à i parametri

Modellu HLEH000Serie
Diametru nominale DN15 ~ DN50 (1/2" ~ 2")
Mediu LN2
Materiale Acciaiu inox 304 / 304L / 316 / 316L
Installazione in situ No
Trattamentu insulatu in situ No

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Lasciate u vostru missaghju