Breve di u prugettu ISS AMS
U prufessore Samuel CC Ting, premiatu Nobel per a fisica, hà iniziatu u prughjettu di u Spettrometru Magneticu Alfa (AMS) di a Stazione Spaziale Internaziunale, chì hà verificatu l'esistenza di a materia scura misurendu i pusitroni generati dopu à collisioni di materia scura. Per studià a natura di l'energia scura è esplorà l'origine è l'evoluzione di l'universu.
A navetta spaziale di STS Endeavour hà purtatu l'AMS à a Stazione Spaziale Internaziunale.
In u 2014, u prufessore Samuel CC Ting hà publicatu i risultati di a ricerca chì anu dimustratu l'esistenza di a materia scura.
HL participa à u prugettu AMS
In u 2004, HL Cryogenic Equipment hè stata invitata à participà à u seminariu di u Sistema di Attrezzatura di Supportu Criogenicu à Terra di u Spettrometru Magneticu Alfa (AMS) di a Stazione Spaziale Internaziunale, chì hè statu urganizatu da u famosu scientistu fisicu è prufessore premiatu Nobel Samuel Chao Chung TING. Dopu à quessa, esperti criogenichi di sette paesi, anu visitatu più di una decina di fabbriche prufessiunali di apparecchiature criogeniche per investigazioni di campu, è dopu anu sceltu HL Cryogenic Equipment cum'è basa di pruduzzione di supportu.
Cuncepimentu di u prugettu AMS CGSE di l'attrezzatura criogenica HL
Parechji ingegneri di HL Cryogenic Equipment sò andati à l'Organizazione Europea per a Ricerca Nucleare (CERN) in Svizzera per quasi mezu annu per a co-cuncepimentu.
Responsabilità di l'attrezzatura criogenica HL in u prughjettu AMS
HL Cryogenic Equipment hè rispunsevule di l'Equipaggiamentu Criogenicu di Supportu à Terra (CGSE) di AMS. A cuncepzione, a fabricazione è a prova di u Tubu è di u Tubu Isolatu à Vuotu, u Cuntenitore di Eliu Liquidu, a Prova di l'Eliu Superfluidu, a Piattaforma Sperimentale di l'AMS CGSE, è a participazione à u debugging di u Sistema AMS CGSE.

Esperti multinaziunali anu visitatu l'attrezzatura criogenica HL

Esperti multinaziunali anu visitatu l'attrezzatura criogenica HL

Intervista televisiva

Mezu: Samuel Chao Chung TING (Premiu Nobel)
Data di publicazione: 04 di marzu di u 2021