Valve di Ballu Dual Wall

Breve descrizzione:

U Vendezzu Insulitu U Vacuum hè accoltu per cuntruzzione di l'apertura è in chjatura di u piping insulatu Vacuum. Coperà cù altri prudutti di a serie VI Valve per uttene più funzioni.

  • Dual Wall Black Valve hè un pruduttu cambiante di ghjocu cuncepitu è ​​fabricatu da a nostra pianta di produzzione. Offre prestazione superiore è durabilità per diversi applicazioni industriali.
  • Cù u so cuncepimentu innovativu, a nuvola di Dual Wall light-off capbilità, assicurendu epiccenza è a affidabilità in sistemi di cuntrollu di fluidi.
  • Questa valve hè ingegnata per scuntrà i Standard di Industria più Altra settata di applicazioni esigenti in settori è di gasu, petropriu.

Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

  • U Dual Wall chjosa di valve affaccessa un disignu statale, incusporare mura duali per una forza antica è durabilità.
  • Hè dispunibule in diverse dimensioni è a valutazione di pressioni per accoglie varia necessità d'applicazione.
  1. Chjusu di precisione:
  • A valve offre un rendimentu eccezziunante per a processione grazia à u meccanismu interruzzione ingegnale, assicurendu operazione di fallimentu è culore flussu precisu è u cuntrollu di u flussu precisu.
  1. Operazione faciule è mantenimentu:
  • A valvere di durale di Muru chjusa per astallazione faciule, per operazione "è mantenimentu, minimizà downtime è ottimenu pruduttività.
  • Hè dotatu di funziunalità di l'utente, cum'è i punti di mantenimentu accessibili è struzzioni chjaru per a risoluzione di prublemi.

Applicazione di u produttu

L'inspirazione di u pruduttu di u vacu di vacu, u separanu un colpu, vianu, in una sucità di gasu, trasmissione, grigiu, liquide, e esempiu Coldbox etc.) in industrie di a Paria di l'aereu, evicazione, elettronica, chips, farmack, abremble, a riunimentu di u ferru è a storia scientifica etc.

VENVE STAMPATATU INSULLAMATU

U venuu insulatu di u vaghjimu / stop Hè rispunsevule di cuntrullà l'apertura è a chjude di i pipelines principali è di u ramu. Coperà cù altri prudutti di a serie VI Valve per uttene più funzioni.

In u sistema di piping di u vacu, a perdita più fredda hè di a valvula criogena nantu à a pipeline. Perchè ùn ci hè micca l'insulazione vacu ma l'insulazione convenziunale, a capacità di a perdita friddu di una valvola cringogenica hè assai più luntanu di e cugliera di foglie. Cusì sò colpi spessu chì anu sceltu u piping gonted, ma e valve cracomine, ma e valle cristenu in tramindui u pipeline si riunite l'insulazione convenziunale, chì sempre porta à enormi minuti friddi.

L'Via chjara di VI, simplicemente parlante, hè postu un valvale di u vacu, è a so struttura ingeniosa chì a riincianu a minaccia una preta. In a pianta di fabricazione, vi chjachje di valvale è vi pipa o staggiori sò prefabbrati in una pipelino, è ùn ci hè bisognu di l'installazione è trattamentu insulatu in situ. Per u mantenimentu, l'unità di u sigillatu di VA A VALVE DI BREAK-OFF pò esse rimpiazzatu facilmente senza dannà a so cammera di vacu.

U VALVU VIVO VI A varietà di connettori è di couplings per risponde à e diverse situazioni. À listessu tempu, u connettore è accoppiamentu pò esse persunalizatu secondu i requisiti di u cliente.

Hl accetta a valvola di valvola criogenica designatu da i clienti, è dopu rende valves insulati di u vacu da HL. Alcune marche è mudelli di valves ùn puderanu micca esse fatti in valvi insulati in vacu.

À propositu di vi valvete serie e dumande più dettagliati più dettagliati è persunalizati, pertuntattate à l'equipaggiu di cristogenu s hel, seremu sanu sanu!

Informazioni nantu à u paràmetru

Mudellu Serie HLVS000
Nome VENVE STAMPATATU INSULLAMATU
Diametru nominali Dn15 ~ DN150 (1/2 "~ 6")
Pressione di u cuncepimentu ≤64bar (6.4Mpa)
Temperatura di cuncepimentu -196 ℃ ~ 60 ℃ (lh) LH2& Lhe: -270 ℃ ~ 60 ℃)
MEDIUM LN2, Lox, lar, Lhe, Lh2, Lng
Materiale Steel inox 304 / 304l / 316 / 316l
Installazione in situ No
Trattamentu insulatu in situ No

HLV000 Serie,000rapprisenta u diametru nominale, cum'è 025 hè DN25 1 "è 100 hè DN100 4".


  • Precedente:
  • Next:

  • Lasciate u vostru messagiu