Storia di a cumpagnia

Storia di a cumpagnia

1992

1992

Fundata in u 1992, Chengdu Holy Cryogenic Equipment Co., Ltd. hà lanciatu a marca HL Cryogenics, chì serve attivamente l'industria criogenica dapoi.

1997

1997-1998

Trà u 1997 è u 1998, HL Cryogenics hè diventatu un fornitore qualificatu per e duie principali cumpagnie petrochimiche cinesi, Sinopec è China National Petroleum Corporation (CNPC). Per questi clienti, a cumpagnia hà sviluppatu un sistema di tubazioni d'isolamentu à vuoto di grande diametru (DN500) è alta pressione (6,4 MPa). Da tandu, HL Cryogenics hà mantinutu una quota dominante di u mercatu cinese di e tubazioni d'isolamentu à vuoto.

2001

2001

Per standardizà u so sistema di gestione di a qualità, assicurà l'eccellenza di i prudutti è di i servizii, è allineassi rapidamente cù i standard internaziunali, HL Cryogenics hà ottenutu a certificazione di u sistema di gestione di a qualità ISO 9001.

2002

FOTOCAMERA DIGITALE OLYMPUS

Entrendu in u novu seculu, HL Cryogenics hà messu l'ochji nantu à ambizioni più grande, investendu è custruendu una struttura di più di 20.000 m². U situ include dui edifici amministrativi, dui attelli, un edifiziu d'ispezione non distruttiva (NDE) è dui dormitori.

2004

2004

HL Cryogenics hà cuntribuitu à u Sistema di Attrezzatura di Supportu Criogenicu à Terra per u prughjettu di u Spettrometru Magneticu Alfa (AMS) di a Stazione Spaziale Internaziunale, guidatu da u prufessore Samuel Chao Chung Ting, premiatu Nobel, in cullaburazione cù l'Organizazione Europea per a Ricerca Nucleare (CERN), inseme cù 15 paesi è 56 istituti di ricerca.

2005

2005

Da u 2005 à u 2011, HL Cryogenics hà passatu cù successu l'auditi in situ da e principali cumpagnie internaziunali di gasu, cumprese Air Liquide, Linde, Air Products (AP), Messer è BOC, diventendu un fornitore qualificatu per i so prughjetti. Queste cumpagnie anu autorizatu HL Cryogenics à fabricà in cunfurmità cù i so standard, permettendu à HL di furnisce suluzioni è prudutti per impianti di separazione di l'aria è prughjetti di applicazione di gasu.

2006

2006

HL Cryogenics hà iniziatu una cullaburazione cumpleta cù Thermo Fisher per sviluppà sistemi di tubazioni d'isolamentu à vuoto di qualità biologica è apparecchiature di supportu. Sta cullaburazione hà attrattu una vasta gamma di clienti in i settori farmaceutichi, di a cunservazione di u sangue di u cordone umbilicale, di a cunservazione di campioni di geni è di altri settori biofarmaceutici.

2007

2007

Ricunnoscendu a dumanda di sistemi di raffreddamentu à azotu liquidu MBE, HL Cryogenics hà riunitu una squadra tecnica specializata per affruntà e sfide è hà sviluppatu cù successu un sistema di raffreddamentu à azotu liquidu dedicatu à MBE inseme cù un sistema di cuntrollu di pipeline. Queste suluzioni sò state implementate cù successu in numerose imprese, università è istituti di ricerca.

2010

2010

Cù più marche internaziunali di l'automobile chì stabiliscenu fabbriche in Cina, a dumanda di assemblaggio à fretu di motori di l'automobile hè cresciuta significativamente. HL Cryogenics hà ricunnisciutu sta tendenza, hà investitu in R&S, è hà sviluppatu apparecchiature avanzate di tubazioni criogeniche è sistemi di cuntrollu per risponde à i bisogni di l'industria. Frà i clienti notevuli ci sò Coma, Volkswagen è Hyundai.

2011

2011

In u sforzu mundiale per riduce l'emissioni di carbone, a ricerca di alternative energetiche pulite à u petroliu s'hè intensificata - u GNL (Gas Naturale Liquefattu) essendu una di l'opzioni più impurtanti. Per risponde à sta dumanda crescente, HL Cryogenics hà introduttu pipeline d'isolamentu à vuoto è sistemi di cuntrollu di valvole à vuoto di supportu per u trasferimentu di GNL, cuntribuendu à u prugressu di l'energia pulita. Finu à oghje, HL Cryogenics hà participatu à a custruzzione di più di 100 stazioni di serviziu di gasu è più di 10 impianti di liquefazione.

2019

2019

Dopu à un audit di sei mesi in u 2019, HL Cryogenics hà rispostu cumpletamente à i requisiti di u cliente è hà furnitu dopu prudutti, servizii è suluzioni per i prughjetti SABIC.

2020

2020

Per avanzà a so internaziunalizazione, HL Cryogenics hà investitu guasi un annu di sforzi per ottene l'autorizazione da l'Associazione ASME, ottenendu infine a so certificazione ASME.

2020

20201

Per avanzà ulteriormente a so internaziunalizazione, HL Cryogenics hà dumandatu è ottenutu a certificazione CE.


Lasciate u vostru missaghju